KENDİMİ İNANILMAZ HİSSEDİYORUM

ŞEFİN KÖŞESİNDEN
Bir kaç şey konusunda sizi aydınlatayım:
Bir şef olarak kocaman bir göbeğim yok, yemek pişirme konusunda nasıl ne yapacağıma dair bir ipucum bile yok artık ama beni bahçede sebze veya ağaç dikerken bulma ihtimaliniz daha yüksek.
Ancak çiğ yiyecekler yiyebilirim - ve çiğ beslenmeyi, dünya çapında 10 milyondan fazla kişinin günlük yaşamının bir parçası haline getirmek için farkındalık yaratmaya çalışıyorum.
Bunu benim hakkımda bilmelisiniz.
İtiraf edeceğim bir dolu manevi tarafıda (kariyerim, ailem tüm ilişkilerim yavaş yavaş iyileşti çiğ beslenme bana ilaç gibi geldi! Spora el attım, tembellik beni terk etti),ve çiğ yiyecekler benim için bir yaşam tarzı, bir yaşam felsefesi oldu.
Çiğ besleniyorum çünkü çiğ yiyecekler hayatımda büyük ölçüde faydalar sağladı ve size bu faydaları kendiniz elde etmeniz için düşündüğünüzden daha kolay olduğunu göstermek istiyorum.
Çiğ yiyeceklerle beslenmeden önce, kendimi hep yorgun ve bitkin hissediyordum.
O zamanki görünüşüm ise umutsuz bir vaka gibiydi. ŞİMDİ İSE KENDİMİ İNANILMAZ HİSSEDİYORUM.





Comments

Popular posts from this blog

What is raw food